Årsmøte og workshop om Inputs framtid 14. februar

Onsdag 14. februar kl 19 inviteres alle unge voksne som kjenner på en tilhørighet til Input og/eller Trondheim Frikirke til en samling hvor temaet vil være framtiden for arbeidet. Flere av de som nå sitter i styret planlegger å gi seg til sommeren og det foreligger foreløpig ikke et styre til å ta over. Sammenholdt med litt varierende oppmøte på arrangementene i høst ønsker vi derfor å legge til rette for en samling hvor veien videre kan diskuteres. I flere år har vi vært en gjeng som har brent for god og innholdsrik undervisning om kristen tro og rene lovsangskvelder men det er ikke gitt at visjonen og tanker om uttrykksform deles av de som eventuelt måtte overta stafettpinnen. Det er heller ikke gitt at arbeidet vil fortsette dersom ingen kjenner på et kall og en «drive» til å overta stafettpinnen.

Vi skal ikke male fanden på veggen over situasjonen men per nå er framtiden til arbeidet litt uviss. Vi i styret ser på dette som en mulighet til å stikke fingeren i jorda, dele våre tanker med folk i miljøet og innhente feedback fra dere. Og vi har alltid tro på en Gud med en større plan for de unge voksne i Trondheim by og Trondheim Frikirke.

I tillegg til prat om framtiden blir det avholdt årsmøte for Input.

I vanlig Input-stil blir det servert middag/kveldsmat.

Vel møtt!

Reklamer